Ontdek met mobiel Eye Tracking onderzoek uiterst nauwkeurig waar uw klanten naar kijken en doe er direct uw voordeel mee


Context bepaalt het gedrag van de shopper. Dat maakt Eye tracking onderzoek op de winkelvloer betrouwbaar en direct toepasbaar.

De daadwerkelijke omgeving is de grootste bepalende factor van het gedrag van de shopper

De shopper, de mens, wordt onbewust beïnvloed door zaken als zijn gemoedtoestand op het moment van aankoop, looproutes, drukte, de geur, het geluid, kleurgebruik, het materiaal van de verpakking, urgentie van aankoop of de locatie van het product of display binnen het geheel.


Dit wetenschappelijke feit maakt dat de betrouwbaarheid van Eye tracking op de winkelvloer (of in onze Labstores) groter is dan onderzoek waar de werkelijkheid digitaal wordt nagebootst.


Eye Tracking op de winkelvloer laat u de naakte waarheid zien!

In tegenstelling tot veel andere onderzoeken zal een Eye Tracking rapport niet snel in de la verdwijnen daar de adviezen direct bruikbaar en toepasbaar zijn. Daarnaast is Eye Tracking als één van de weinige onderzoeken concreet te vertalen in ROI.


Specialist in vertrouwd én voordelig mobiel Eye Tracking onderzoek 


Wij hebben eye tracking onderzoek uitgevoerd voor ondermeer:

Ik heb ook interesse in een eye tracking onderzoek op de winkelvloer!

Wil jij snel inzicht krijgen hoe jij jouw instore pres(en)tatie kunt verbeteren? Laat een bericht achter en wij nemen vrijblijvend contact met je op om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen!

Share by: