95% van het shop- en aankoopgedrag wordt onbewust aangestuurd en Eye Tracking is dé methode om dit onbewuste shop- en aankoopgedrag in kaart te brengen. Eye tracking brengt inzicht in het daadwerkelijke kijk- én koopgedrag van shoppers en geeft antwoord op vragen als :
Eye tracking is als stand-alone onderzoek in te zetten maar ook ideaal te combineren met kwalitatief onderzoek zodat ook inzicht wordt verkregen is het bewuste gedrag.
Ik heb ook interesse in een eye tracking onderzoek op de winkelvloer!
Wil jij snel inzicht krijgen hoe jij jouw instore pres(en)tatie kunt verbeteren? Laat een bericht achter en wij nemen vrijblijvend contact met je op om te kijken wat we voor jou kunnen betekenen!
Bedankt voor uw interesse in eye tracking onderzoek op de winkelvloer! We nemen zsm contact met u op om de wensen te bespreken.n.
Oeps, er is een fout opgetreden bij het verzenden van uw bericht. Probeert u het aub later nog eens.
Alle rechten voorbehouden | Conspicuous