Hamilton Bright en Conspicuous verzorgen voor de Trade Marketing Association 3 Impact sessies over Schap optimalisatie

Art Frickus

Hamilton Bright & Conspicuous hebben Schapmonitor ontwikkeld. Een uniek en objectieve prestatie indicator waarin 10 facetten worden meegenomen welke inzicht geven hoe (snel) de schappres(en)tatie geoptimaliseerd kan worden.


Tijdens deze TMA Impact sessie zullen de deelnemers meegenomen worden in de belangrijkste prestatie maatstaven voor een perfect schap. Iedere deelnemer krijgt voor haar/zijn eigen bedrijf een eerste inzicht waar zijn of haar optimalisatie potentieel ligt.


Eén van de facetten waar aandacht aan wordt geschonken is de kennis over het daadwerkelijk gedrag van de shopper als hij of zij voor het schap staat. Eye Tracking onderzoek een bijdrage leveren aan het optimaliseren van de schappres(en)tatie daar dit objectief het onbewuste (dus daadwerkelijke) gedrag in kaart brengt.


https://www.trademarketingassociation.nl/nl/events/het-perfecte-schap-schapmonitor/


door Art Frickus 21 jun., 2022
Laat geen omzet liggen en kijk verder dan de cijfermatige uitkomsten!
FreeFrom Expo RAI Amsterdam
door Art Frickus 24 nov., 2021
Op 23 en 24 november 2021 vond in de RAI te Amsterdam de 8ste Free From Expo plaats. In deze bruisende omgeving mocht Het PerfecteSchap, een co-sourcing samenwerkingsverband tussen Conspicuous en Hamilton Bright, een presentatie geven over de kracht én het belang van het schap.
Het perfecte schap
door Art Frickus 22 apr., 2021
De missing link tussen onderzoeksvraagstukken en (hoe te komen tot) het perfecte schap op de winkelvloer heeft Hamilton Bright en Conspicuous samengebracht. Met Het Perfecte Schap worden retailers en fabrikanten snel, betrouwbaar en tegen een lage total cost of ownership geholpen het verschil op het schap te maken! Van exploratie, inspiratie, creatie, validatie tot implementatie vraagstukken.
Eindelijk!!! Ook in Nederland en België betaalbaar Eye tracking onderzoek op de winkelvloer
door Art Frickus 07 apr., 2021
Door het toepassen van gerichte expertise en/of shopper onderzoek maken wij het verschil binnen 1.8 seconde op de plaats van aankoop. Dit te samen met onze opdrachtgevers op een zo efficiënt mogelijke manier. Om dit laatste kracht bij te zetten is het sinds de oprichting nationale en internationale co-sourcing samenwerkingsverbanden aangegaan met gerenommeerde bedrijven en/of experts.
Share by: