Het Perfecte Schap als accelerator van de Vegan revolutie

Art Frickus

Kennis over het (onbewuste) keuze gedrag is essentieel

Op 23 en 24 november 2021 vond in de RAI  te Amsterdam de 8ste Free From Expo plaats. Dé toonaangevende beurs in Noord-Europa waar ruim 320 exposanten uit meer dan 49 landen elkaar troffen omtrent de nieuwste productinnovaties op het gebied van allergievrij, veganistisch, biologisch, functioneel en nutritionele producten.

In deze bruisende omgeving mocht Het PerfecteSchap, een co-sourcing samenwerkingsverband  tussen Conspicuous en Hamilton Bright,

een presentatie geven over de kracht én het belang van het schap. A.d.v. praktische voorbeelden kregen de retailers en leveranciers tips hoe de snel groeiende trend van Free From producten niet alleen een boost te geven, maar ook hoe de casual Free From shopper te verleiden tot aankoop. Kennis over het daadwerkelijk aankoop- en keuzegedrag door o.a. inzichten te vertalen vanuit eye-tracking en Shopper Decision Tree onderzoek maakte deel uit van de presentatie.



door Art Frickus 21 jun., 2022
Laat geen omzet liggen en kijk verder dan de cijfermatige uitkomsten!
3 Impact sessies over Schap optimalisatie
door Art Frickus 30 apr., 2021
Hamilton Bright & Conspicuous hebben Schapmonitor ontwikkeld. Een uniek en objectieve prestatie indicator waarin 10 facetten worden meegenomen welke inzicht geven hoe (snel) de schappres(en)tatie geoptimaliseerd kan worden. Tijdens deze TMA Impact sessie zullen de deelnemers meegenomen worden in de belangrijkste prestatie maatstaven voor een perfect schap.
Het perfecte schap
door Art Frickus 22 apr., 2021
De missing link tussen onderzoeksvraagstukken en (hoe te komen tot) het perfecte schap op de winkelvloer heeft Hamilton Bright en Conspicuous samengebracht. Met Het Perfecte Schap worden retailers en fabrikanten snel, betrouwbaar en tegen een lage total cost of ownership geholpen het verschil op het schap te maken! Van exploratie, inspiratie, creatie, validatie tot implementatie vraagstukken.
Eindelijk!!! Ook in Nederland en België betaalbaar Eye tracking onderzoek op de winkelvloer
door Art Frickus 07 apr., 2021
Door het toepassen van gerichte expertise en/of shopper onderzoek maken wij het verschil binnen 1.8 seconde op de plaats van aankoop. Dit te samen met onze opdrachtgevers op een zo efficiënt mogelijke manier. Om dit laatste kracht bij te zetten is het sinds de oprichting nationale en internationale co-sourcing samenwerkingsverbanden aangegaan met gerenommeerde bedrijven en/of experts.
Share by: